I just called to say... LISTA

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Besökte Skåne för första gången i hela mitt liv

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inte ett enda

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej? Eller jag tror inte det

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Norge och Irland

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Det finns alltid nångonting man vill ha

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas.´
Det finns många fina dagar under detta året 

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag hade inte en enda framgång detta året

9. Största misstaget?
Tankegångarna.. För många och för mycket.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än vanligt

11. Bästa köpet?
Mitt körkort

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mitt Körkort

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många många fina saker

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Bad Romance - Lady Gaga
Lät du henne komma närmre - Melissa Horn
KIngs and Queens - 30 seconds from mars

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror jag har varit mest glad

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat familjen

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Rökt och druckit öl

18. De bästa nya människorna du träffade år 2009?
Conor sen träffade jag inte så mycket nytt, tror jag

19. Blev du kär i år?
Helt löjligt kär blev jag

20. Favoritprogram på TV?
How I met your mother

21. Bästa boken du läste?
My sisters keeper - Jodi Picoulti

22. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn, Murderdolls, Fightstar

23. Något du önskade dig och fick?
Ja.

24. Något du önskade dig men inte fick?
Ja

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var magsjuk

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Flickig

28. Vad fick dig att må bra?
Massor av fina saker

29. Vem saknade du?
Alla som inte var i min närhet

30. Hur spenderade du nyår?
På restaurang med Conor sen puben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0