Trötter...

Är helt galet trött ska strax gå och sova igen
Det bästa med att jobba natt är att man kan  göra just det
Gå och lägga sig mitt på dagen och ligga under täcket och mysa
Det gillar jag
Men först måste man handla
För det finns allt utom frukt hemma hos mig till och med äckel yoghurt har jag
Men ingen frukt
Men det regnar ute, så jag är inte så sugen på att gå ut
Men jag måste för frukt vill jag ha när jag jobbar natt
Och lite blåbärssoppa, det är mums

Kanske ska ta mig i kragen cykla till affären och sen sova lite till
Sen måste man duscha, jag luktar inte hallontårta..

Förresten är mitt vinterland borta
Jag börjar tro att vädret har humörsvängningar
Först snö, sen is, sen regn snart blir det väl +25 också

Kommentarer
Postat av: Marie

Luktar du hallontårta idag då?

Vi har Mimma här =)

2009-11-08 @ 20:18:45
URL: http://mynameismarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0