Sticks stones and techno

Idag är det fredag, en dag man vill spendera i sängen, men nej
Det blir jobb 12 - 21.30
Får man säga det så hatar jag dom passen, man hinner inte göra någonting förutom att jobba
Man vaknar, duschar, käkar, drar till jobbet, kommer hem, duschar igen, sen sover man för att
Woop Woop på lördag morgonen börjar man 06.30
Det känns inte så himla lockande
Och jag har det inte i mig att kliva upp så dags
Därför måste jag ha ca 5 alarm, 30 min innan jag ska upp måste jag börja
Annars stänger jag  av i sömnen och så försover jag mig
Då blir dom inte glada på jobbet
Så 04.30 lördag morgon sätter mitt alarm igång det är kul när man kommer hem kl 22 dagen innan
Och dessutom inte kommer i säng på minst en timme

 

Förrsten, jag skulle vilja ha en eldriven cykel
Inte för att det är något fel på min, bara för att den är så cool
Och det skulle vara nice
Men Tant Lovisa går som ett skott

 

Nu hitta en matlåda, vet att jag gjorde en igår, spännande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0