She has no time..

Jag är som alla vet en musikjunkie
Hemma hos mig är det aldrig tyst, inte ens när jag sover
Dock ändras musiken ofta
Förra veckan lyssnade jag bara på Paramore, Timo Räisänen och Coldplay
Den här veckan har det varit Kent, Broder Daniel och Remy Zero
Man kan ju undra vad som komma skall nästa vecka
Eller veckan innan uppkörningen
Då lär det vara mycket Nicola Sarcevic, Keane och Lifehouse medans jag ligger på toaletten och kräks av nervositet
För jag har det inte i mig att bara bli lite nervös antingen blir jag så nervös så jag kräks och knappt kan gå för knäna skakar eller så rör det mig inte i ryggen
Jag har en känsla av att det här kommer bli en ganska jobbig veckan när den nu börjar
Tack och lov är det ett tag kvar, men jag har redan lite ont i magen


Nu ska ajg gå och handla, hatar att vara ledig
Man har ju ingenting att göra eller visserligen borde jag städa men det tänker jag göra på söndag istället annars hinner det bli skitigt igen innan besöket ens har hunnit komma
Så idag ska jag handla, laga god mat och plugga teori,sen blir det Idol
Ensam
Jag undrar om dom säljer kompisar på Blocket
Det borde dom göra, jag skulle handla ett par tre gånger 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0