P.S I Love You

Vet ni vad ni i min värld (Och ni andra också)
Jag har bokat teori och uppkörningstider
Kan ni fatta hur tokigt det är?
Jag fattar ingenting, hur har jag lyckats med det här?
Men nu ska vi inte ropa hej innan vi kommer över bäcken
Men det känns i alla fall som ett steg i rätt riktning

Annars har det inte skett så himla mycket faktiskt
Jag jobbar lite, sover inte alls så jag är konatant trött och i ett evigt äppelmos tillstånd i huvudet
Nu lite mat dags, är lite hungrig



Himmlen är blå, dina ögon krymper som blå jeans

Kommentarer
Postat av: Marie

Ska hålla tummarna jättemycket!

Snart ses vi!

Kram!!!

2009-11-13 @ 12:15:51
URL: http://mynameismarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0