I think I like today

Idag är det nog lite stressigt i mitt lilla hus, tror jag
Jag har inte riktigt vaknat ännu
Men resten av folket är det fart på
En mamma i tvättstugan (HURRA)
En systeryster och lillskit på väg till badet
Vad ska jag hitta på då?
Röka? Kasta sopor? Kanske mysa lite mera under täcket?
Jag gillar ju att sova

Senare idag är det dags för en massage, tack och lov
Ska bli kanoners för min rygg är ganska förstörd vill jag mena
Sen jobb imorgon kl 7.. Kanske det värsta jag vet
Hatar hatar hatar att jobba tidigt

Nu klä på sig minsann..

Kommentarer
Postat av: Marie

Det var bra med massage!

Jag tror jag längtar lika mycket som du till

att du får en egen lya, du kommer att ha det

hur mysigt och fint som helst och det

kommer bli jättekul att hälsa på!

Jag hoppas bara att det inte blir alldeles för

långt bort!

Puss och kram!!

2009-11-18 @ 21:53:00
URL: http://mynameismarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0