Bowling for Columbine

Den såg jag idag, en oerhört intressant film att se
Artisten Marilyn Manson medverkar
Och jag måste säga att människors uppfattning om honom skulle ändras om dom såg den
Han har fantastiska åsikter och synpunkter
Han verkar oerhört smart och empatisk
Och jag vet att i alla fall jag fick mig en knäpp på näsan för jag hade en helt annan uppfattning
Men tji fick jag.

I livet är det mycket plugg just nu och tänkande
Jag tänker konstant
Vad ska jag göra med mitt liv
Fick en plötslig åldersnoja här i helgen och den håller i sig
Jag känner mig skitgammal
Jag har helt plötsligt inte tid med någonting
Jag bara måste hinna göra någonting med mitt liv
Hinna bli något eller någon
Just nu känner jag mig som en liten oviktig pöl
Jag känner pressen från mig själv att lyckas
Dock har jag lite svårt att bestämma mig för vad jag ska lyckas med, men det löser sig väl?


Kommentarer
Postat av: Marie

PUSS!!

2009-11-26 @ 19:28:25
URL: http://mynameismarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0