Svensk Sommar

Idag har varit en äkta svensk sommar dag
Jag har sutti inne i Uppsala med bra sällskap
Ätit jordgubbar, mjukglass och suttit i 27 graders värme

Och igår kom bästis över på grillning
Också massa mys
Fia och Fredde kom förbi också
Och jag lyckades faktiskt baka en rabarberpaj, ganska stolt över mig själv
Det var ju som ätbart

Och Elna du blir stolt av att veta att sen i fredags har jag ätit en
Ja en!
Crunchiebar, måste ju spara lite på det goda =)

Allergisk är jag också
Låter som en en vandrande snorklump
Nyser och hostar konstant
Så även om man vill gå långpromenader får man låta bli
Orkar inte snora konsant

Kommentarer
Postat av: Elna

Stolt som en tupp! Och vet du, jag har bara rokt 2 cigg om dagen sen du akte. Ganska imponerande. Ska till Brittas Bay med Mirjam idag dock, kanns som att det kan bli mer an 2 da..

2009-06-01 @ 10:59:56
Postat av: mammagerti

Vi har baktiskt haft varm och gott i norrland oxå:) Åt mjukglass och spelat minigolf i söndags, kanon härligt!! Puss o Kram

2009-06-02 @ 14:26:27
Postat av: Anonym

Ja du är riktigt i klass med K2!

2009-06-02 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0