I en sån därn svacka

Men bara på bloggen
I livet är det ingen svacka alls
Just nu knallar det på
Just nu är det ett jäkligt nice liv att leva

Det mesta går somjag vill
Utom datorn han sjunger fan på sista versen
Den är seg och hakar upp sig och stänger av program när den själv känner för det
Vilket gör mig ganska förvirrad,man är ju ingen teknikmänniska direkt
så händer det börjar jag genast leta efter knappar jag kan ha trycktpå
Men oftast hittar jag inga nya mystiskt knappar alls

Men vad gör man då åt en dator som fått äppeljuice hällt över sig
Som fått ett antal smällar efter att man tappat den i golvet
eller råkat få något litet virus på något litet vis
Jag vill inte ha en ny dator
Jag och Stevie ( min dator heter så) är ju nöjda tillsammans
Vi har ett harmoniskt förhållande när han inte busar
Vi är helt enkelt rätt lyckliga när han inte är dum..


Ikväll blir det en snabb tur till puben
Imorgon är det kyrkan kl12 fast måste åka 11
Daragh har sin communion, vad nu det är
Men man måste ha fina kläder tydligen
Niamh och jag har gått igenom min garderob idag, inte mycket godkänt där
Men en kjol fick vi fram och ett av hennes extremt fula linne
Jag kommer känna mis så söt imorgon..

Kommentarer
Postat av: marie

På de bilder jag sett från communions ser flickorna ut som små maränger med guldringar på.

Fint ska det vara!

Har man kilt till högtid på irland också?

Ha det gott!

Kram!!

2009-05-16 @ 10:03:48
URL: http://mynameismarie.blogg.se/
Postat av: Elna

Ser fram emot att se dig i det extremt fina linnet lite senare baby ;) ikvall ar det eurovision-party! jag ar SA pepp!

2009-05-16 @ 13:53:03
Postat av: mammagerti

Hoppas det gick bra;) Puss Hjärtat och datorerna lever faktiskt sitt eget liv ibland precis som vi:)

Kramis

2009-05-19 @ 22:42:29
Postat av: mammagerti

Hoppas det gick bra;) Puss Hjärtat och datorerna lever faktiskt sitt eget liv ibland precis som vi:)

Kramis

2009-05-19 @ 22:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0