En blogg utan prickar

Ar hemma hos Elna, ska bo har i nagra dagar
Familjen blev nog lite grinig men jag orkar inte bry mig sa himla mycket om det
Helgen var mycket konstig
och valdigt underhallande

Co. Mayo ar kanske det vackraste pa hela Irland
Massa hav och massa berg, dalar och sanna grejer
Arga far hade dom ocksa

Vi bodde hos en konstig fransyska med en son pa sju ar som var superbog
Hemskt att saga men allt han pratade om var prinsessor och sant tjaffs
Pappan hade gjort ett tappert forsok att fa honom intresserad av fotboll
Det var lonlost! Allt han vill ha var prinsessor och nyckelpigor
En helgalen hund hade hon ocksa som envisades med att sova pa mig hela natten
Inte sa himla bekvamt

Fredag - Sondag bodde vi hos Fearghal i Oranmore utanfor Galway
Ocksa himla himla vackert
Och vi korde runt och ganska mycket vilse pa lordagen
I en del av Galway dar alla skyltar var pa Irlandska
Det var inte helt latt att hitta ratt vill jag mena
Fearghal var en konstig men trevlig typ
Skrattade konstigt och kom in i sovrummet mitt i natten askalas och skulle ha ciggaretter och snacka skit
Men vi fick nyckel till huset sa vi var nojda
At potatisgratang och kottbullar med graddsas ocksa sa det var inte helt hemskt

Allt med min MM gar som det ska
Han ar bortrest for tillfallet sa har inte pratat pa ett par dagar men imorgon kommer han hem

Kommentarer
Postat av: marie

"min mm"! Hej och hå! Fortsättning följer...?

Stor kram!

2009-05-26 @ 09:54:52
URL: http://mynameismarie.blogg.se/
Postat av: mammagerti

lken kul idè och fara runt på detta sätt. Klart man träffar mysko folk men det är skojsigt på sitt vis:)

Kramis

2009-05-30 @ 13:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0