World keeps turning around

Spinning up-side-down and in-side-out
World just keeps turning around

Livet går i så himla många olika riktningar
Och jag kan inte komma på vilken väg jag ska ta
Överallt finns det vägar, jag vet EN sak
Jag ska bo i Östersund i sommar
Sen är det stopp, det är allt jag vet
Folket börjar bli rätt less på mig har jag märkt
Men det är rätt lugnt
Ni är ganska jobbiga ni med!
Speciellt ni som låtsas bry er, ni är värst, fast det är lugnt
Jag tror inte jag tyckte du var en sån jävla bra kompis i alla fall
Lite grann som mig - envis, tjurskallig, ego och långsint
En skillnad dock
Jag brydde mig
Du betydde någonting för mig..

Kommentarer
Postat av: marie

Jag är inte less på dig! Saknar dig bara en massa!

Östersund blir jättebra! då sover vi hos dig på väg till luleå! Men jag tror att du har gjort en miss i ett utav dina livsval, Var inte så rädd!

Tänker på dig! Kraam!

2009-03-04 @ 21:47:55
Postat av: Maria

Jag röstar fortfarande på Oslo.

För det är här du saknas allra mest!

2009-03-04 @ 22:18:50
URL: http://maaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0