Väder med Humörsvängningar?

Det tror jag det irländska vädret har
Det byter hit och dit och ändrar sig och håller på

Nu är det snart Sverige om mindre än en månad sitter jagoch Elna i Buppsala, mysmys!
Jag längtar hem en hel massa, ska bli skönt att slippa allt det här
Det är ett ganska krångligt liv för tillfället
Eller inte ganska, jättekrångligt är det faktiskt
Jag ska träffa mr.R på lördag, känns som en ytterst dålig idé
Men det blir så ändå..

Jag har tagit en nattjänst för sommaren
Ska bli sambo med Jesper, kan bli kul
Börja plugga, men nu tvekar jag igen, men det är dags nu antar jag

Idag saknar jag bror mest av alla av någon anledning
Konstigt

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Humörsvängningar i vädret, Buppsala, krångel och saknar bror.. Hmm, låter tufft Hjärtat. Men vi tänker på Dig BAKTISKT!! Kramis

2009-03-10 @ 13:47:13
Postat av: Maria

Tips från coachen.

Börja inte plugga om du inte har motivation.

Då går allt åt helvete!

Och detta säger jag inte BARA för att jag vill ha dig tillbaka till Oslo. Eller okej, lite då.

Men lite sanning ligger det ju faktiskt i det.

Puss mitt hjärtetroll.

2009-03-10 @ 22:10:05
URL: http://maaaria.blogg.se/
Postat av: marie

Kram Kram Kram! Snart blir jag moster! Kram Kram!

Ska till mormor imorgon, du har beställt pannbiff hörde jag och du anar inte hur glad hon är för det!

Johanna bäst!

Kram!

2009-03-10 @ 22:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0