Nu får det baske mig vara nog

Nu är jag less på att mina piercingar försvinner
Kanske det är kroppen som inte vill ha dom
Men huvudet vill, dom har fan alltid suttit där känns det som
Näsan är ju borta sen ett tag
Men nu hör och häpna har jag lyckats irra bort navelsmycket också
Den har suttit där i 4 år, det känns konstigt
Så nu är staven provisoriskt fasttejpad med plåster
Ser ganska skoj ut
Men aj aj aj vad besviken jag är

Annars har det varit en nice helg
lite utgång, lite lugn och ro
Och idag*drumvirvel*

DUBLIN ZOO

Ganska gulliga små apor och herr nilsson hade domockså, fast han hade inga kläder
Han frös nog den stackarn
Dem hade förresten flodhästar också
Dom är ganska så söta, tjocka och gulliga

Jag gillar ju tjockisar, det gör jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0