He´s my heartbreaker

Vill du någon gång få hjärtat krossat ca 3-4 gånger på en månad?
Bli tillsammans med Mr.R, då gråter man en massa
Hela tiden, i ungefär en vecka sen tror man allt känns lite bättre
Men sen hör han av sig och så bråkar man och gråter och så samma sak igen
Jag tycker inte det är nice, jag vill inte vara med mera!
Det får räcka nu, jag orkar inte gråta mera
Speciellt inte på en måndag
Det är fan illa nog redan, så det så



Abropå någonting helt annat,
Kanske en liten flytt med hemlig destination är på gång
Skolan får nog vänta ett år,när världen ropar
Kan jag inte säga nej
Har alltför mycket myror i brallan

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Men vilket land i världen pratar du om? Spännande är det och nyfiken är jag:)

Kramis

2009-03-24 @ 11:53:25
Postat av: marie

Och jag är nyfiken! orkar inte mer spänning just nu!

Blir moster vilken sekund som helst nu!

2009-03-24 @ 14:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0