SVACKA

Jag är inne i en bloggsvacka
Eller bloggkoma om jag ska vara helt ärlig
Jag har kommit fram till att jag kan inte skriva längre, jag har inte magin
Det jag vill ha sagt kommer inte fram längre
Det blir bara ytligheter som kan tråka ut vem som helst

Eller inte ens ytligheter det blir bara en massa blaj
Saker som inte spelar någon roll, saker som folk (till och med jag själv) skiter högaktningsfullt i
Jag vill skriva bra
Men jag kan bara inte
Det finns ingen inspiration, ingen motivation eller helt ärligt talat så finns det ingen vilja

Jag är bara tjock och onödig just nu

Ja tjock är jag förresten
När jag kom hit var jag 10 kilo lättare än nu
10 kilo!
Jag har aldrig varit så här tjock i hela mitt liv
Och det är så jävla sämst, men nu bantar jag och tränar
Det är tråkigt, men det hjälper väl antar jag
För jag ska fan gå ner i vikt
Jag ska inte vara nån liten boll
Jag ska vara mig själv, lång, snygg, smal och jättetattuerad..
Nummer 5 är lite små planerad i hemlighet
Vi får se om den kan ha råds med i mars/april någon gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0