Morgon..

Även fast jag var tvungen att gå upp kl 7 som vanligt så slapp jag gå till bussen och stå där och frysa imorse, eftersom att Emma går i skolan men Daragh är hemma så skickades Emma iväg till grannen och jag gick och la mig i soffan för att titta på Pokémon, för det är ju så himla bra.
Lite gnäll har det varit på morgonen men han är trött och opererades i måndags så han kommer undan med det
För att fördet mesta så är humöret på topp och han gör det han ska utan alltför mycket gnäll.

Igår var det Pippi Långstrump, hon är ganska kul hon
Men mest tror jag att jag skrattar åt Tommy han är ganska ful och så skrattar han mycket roligt
Faktiskt hur kul som helst, så kul så att vi pausade filmen och tog ett kort, lite konstigt jag vet
Men vad gör man inte för humorn.

Nu sitter jag och min halva golfboll och dricker nyponsoppa
Väntar på att det ska bli medicin dags igen
Sen ska vi klä på oss, kanske
Om vi orkar, kanske vi vill mysa i pyjamas en timme till..
Vi måste tänka och disskutera, undrar om man törs göra det mitt i Ben 10 eller om man ska vänta tills reklamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0