Konsten att köra vilse

Detta ägnade jag och Elna söndagen åt, att köra vilse
Vilket faktiskt var med flit
Hade inget att göra ville åka på roadtrip så vi bestämde oss för att köra vilse
Stundtals, mycket underhållande och ritkigt vackert landskap men ibland blev man lite rädd också
Kanske mest när vi faktiskt ville hem men vi var helt borta, hade ingen aning om vars vi var eller hur vi skulle komma därifrån.
Även det löste sig tillslut
Men efter en dag vilse bland Wicklow Mountains så var det ganska skönt att komma hem
Faktiskt

Annars var vi på bio i lördags
Skulle se My bloody Valentine i 3D, man hör ju hur läskigt det låter
Och för en tönt som mig var det jobbigt att gå dit
MEN
Filmen var ju inte läskig!
Jag blev så besviken jag trodde jag skulle gråta och kissa på mig
Men icke sa nicke jag blev bara lite nervös stundtals och gömde mig under Elnas sjal
Dåligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0