Kom Igen

Nu jävlar måste det bli skärpning på mig
Sen jag träffade mr.R i oktober har jag gått upp ca 10 kg.. 10 gk!!!
Förstår ni hur mycket det är?
Jag har blivit en liten tjockis

Därför är det nu brödförbud på mig, minst 30 min promenad och/eller Wii Fit om dagen som gäller
Socker i teet är det inte tal om
Och framförallt inget småätande!
Mera frukt och grönsaker, vilket kan bli svårt eftersom vår kyl oftast inte innehåller så mycket färsk frukt eller grönsaker
Men ett par morötter kan man ju hoppas på..

Om två veckor fyller mr.R 25, kul för honom mindre kul för mig
Jag är som sagt sämst på presenter, har precis överlevt jul och då kommer det här
Hittills har jag fixat Takidas nyaste album och lite svensk choklad, sen blir det kanske en tröja också
Eller har ni några andra ideér?
Jag behöver hjälp!



Mysig promenad på Långsjön



Kommentarer
Postat av: mammagerti

Det räcker väl? Svensk choklad och Takidas nog med förslag:) Kramis

2009-01-07 @ 22:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0