Kiss some ass!

Mitt immunförsvar är så jävla grymt!
Igår hade jag ju en golfboll i halsen nu är den inte ens hälften så stor
Så jäkla bra, mitt immunförsvar kickar ass!

Ehm annars händer inte mycket Daragh går runt medsitt gips ser kul ut tycker jag
Lite elakt jag vet men det är bra och eftersom att han sitter till vänster om mig vid matbordet
Och högerarmen är i gips så är han i perfekt nivå för att vara min brödhållare
Det tycker jag är mycket bra, ska fixa kort imorgon
Låter kanske elakt men om handen ändå är där kan man ju lika gärna utnyttja det tycker jag
Och han skrattar och fattar inte att jag menar allvar så det är bra

Nu ska ajg och Elna titta på Ronja Rövardotter eller Pippi Långstrump, inte bestämt ännu
(Elna fattade visst inte piken när jag sa att Madicken och Barnen i Bullerbyn är mina favoriter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0