Att vara tillbaka

NU är jag tillbaka på Irland igen, med blandade känslor
Har varit ett så himla bra besök där hemma
Jag förstår inte varför jag envisas med att lämna det och lämna alla
Min familj är ju grym

Jag tror att lyx för mig numera är att höra en tio åring skrika Jojjo och sedan kasta sig på mig
Eller varför inte en tre åring som konstant säger Mostan Hanna, vet du saak?
Mormor som nästan gråter när man kommer och när man åker
En bror som jag kanske kramat 10 gånger under hela min livstid ger mig värsting kramen
Eller mina systrar, det finns inte ord för nån utav er, ni är bäst
Och pappa, min pappa.. Det är nästan värst att åka från min pappa
Är ju världens största pappas flicka så det är alltid jobbigt och oj vad jag gråter och pappa gråter lite

Hade varit bra att träffa mamma med men sånt hanns inte med, men det kommer fler gånger, jag är ju inte borta för alltid
Men jag saknar dig mamma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0