20 poäng

Det är vad jag får äta varje dag
20 poäng
Det är ju ingenting! Jag kommer svälta
Om ni undrar vad detta handlar om så är vi här
Familjen
Numera viktväktar personer, vi är tydligen tjocka hela högen
Trevligt
Så jävla tjock är jag inte
Jag är knubbig
och det är ok med mig
Men nä e nu ska vi bli smala och räkna poäng

Inte dricka öl för det är massa poäng
Men man får dricka vodka och light läsk, men jag vill inte det
Jag vill ha öl
Jag gillar öl, inte vodka, men tydligen kan man spara poäng i en vecka och sen dricka massa öl på helgen
Kunde inte sagt det tidigare?
Jag ska ju ut i övermorgon
Nej det blir nog ingen storsatsning från min sida förrens efter helgen
Eller jo imorgon ska jag satsa som fan och inte äta någonting
Så kan jag dricka massa öl på lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0