En vanlig fredag

Utan jobb som vanligt eftersom det tydligen inte finns några pass
Förutom för alla som inte heter Johanna, dom får massa jobb

Ikväll ska jag så hem till min bror och kolla på Idol
Och så tänker jag heja på Calle minsann
Imorgon hör och häpna ska jag med min bror på skidskytte här i stan
Om jag nu inte mot all förmodan får jobba
I alla fall fick han gratis biljett på jobbet och då får jag också en, man tackar
Gratis är kul!
Dock kanske lite lite kallt men jag överlever nog

Annars är det ont lite varstans
Har en rygg som är ur funktion
Nacken är rätt knas för tillfället
Och mitt vänstra knä mår inte så bra

Men vem bryr sig?
Jag har ju körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0