The new drug

Vet ni hur mycket jag sov idag?
3 timmar
3 timmar och nu ska jag snart gå till jobbet
Man kan med säkerhet säga att jag inte är så jävla funktionell i skallen
Ska gå och köpa redbull och ta med och hoppas det hjälper
Jag får ju inte sova på mitt jobb så det känns bra att jag ska jobba med den lugnaste av dem
Som mest sitter och vilar
Tradigt
Nu kommer jag definitivt somna

Vet ni att om man sover lite och sen lagar mat kan det ibland sluta bra
Som när man råkar ha fetaost i köttfärssåsen, sjukt gott
Nej fan nu var det någonting jag skulle göra innan jag kutar iväg

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, lite speedad kan man säga...Kram på dig!

2009-08-15 @ 22:56:33
URL: http://mynameismarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0