På riktigt..

Mitt huvud är inte normalt och hela jag är i en allmän dvala
Jag slutade jobba 06.30 imorse kom hem 06.50
Käkade frukost och varvade ner sen  skulle jag sova, tyckte jag
Men den dumma delen av mig tyckte inte det och jag har fortfarande inte somnat
Vilket gör mig rätt less, huvudet funkade knappt inatt, hur ska det gå nu då?
Om jag jobbat sen inte kan sova och så ska man jobba igen
Det här mina damer och herrar är inte bra
Jag funderar på att slå mig själv i huvudet så att jag somnar
Bula eller inte, jag måste sova, nu på störten

Fixa det här någon

Eller förresten man kanske kan ha en liten farbror brevid sängen som slår mig när jag måste sova
Sen väcker han mig lite försiktigt när jag måste kliva upp
och vips så blir det rutin på det hela
Gud vilken bra idé, detta måste jag genast kolla upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0