Hörni ni

Visste ni att om man av 72 möjliga sover ca 10 så blir man kanske knäpp?
Det har jag nu fått lära mig, sover inte alls nu förtiden men hajja vilken bra mamma jag kommer bli när det väl är dags, jag har ju redan lärt mig det här med att sova.
Jag borde kanske hålla en kurs för nyblivna mammor hur man gör och vad man inte ska göra
så som att koka pasta med is (det funkar inte jättebra)
Eller varför inte glömma sätta på vattenkokaren sen tro att det är färdigt och inte fatta varför det smakar äckligt och är kallt


Annars är det mycket tänkande just nu
Vad fan ska jag göra efter september?
Lite olika möjligheter har det börjat smidits planer för så som Gotland
Vad jag ska göra där vet jag inte men jag trivs ju skitbra
Eller Irland, det är fortfarande lockande
Eller varför inte Skåne, det skulle också vara skoj
Jag ska nog fixa körkort sen söka jobb i hela jävla Sverige så får det bli en överaskning sen
Ja, så gör vi.. Mycket bra idé

Det  här känns bra

Nu måste jag gå till affären, varför minns jag inte, men jag kommer kanske på det när jag väl kommer dit

Kommentarer
Postat av: Marie

Hurra du är tillbaka!!!

KRAM!!!

2009-08-15 @ 00:02:45
URL: http://mynameismarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0