Oduglig

Det är jag tydligen, jagjobbar ju mina sista två dagar
Sen hade jag tänkt bo här ett par veckor och resa för det sa dom att jag fick
Men nu har dom ändrat sig, frågade idag hur länge jag tänker stanna
För dom behöver rummet så att dom ska hjälpa till med barnen kan sova där
För när jag erbjuder mig att hjälpa till gratis
Då duger det fan inte
Nej så en sisådär 2-3 veckor hoppas jag på att dom låter mig stanna
Sen får jag väl åka hem då
Som det känns nu vill jag inte ens vara här så länge
Dom kunde väl lika gärna slängt ut mig på en gång
Ungefär så känns det

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Oduglig är du inte men familjen verkar lite bökig tycker jag.

Kramis Hjärtat

2009-04-07 @ 19:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0