En jättejätte lång lista för att jag har tråkigt och inget jobb!

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter: Johanna
Smeknamn: Har nog inget eller jo Kayleigh kallar mig Jojjo
Låt som när du är ledsen sörjer till? Eva Cassidy - Fields of gold eller Kate Voegele - Hallelujah
Beroende av: Massor av saker som inte är bra för mig
Vem behöver du mest just nu: Min pappa, tack vare honom jag kan resa runt Irland 
Vad tror folk om dig? Jag har faktiskt inte en aning, förhoppningsvis bra saker
Stämmer det? Jag vet ju inte vad folk tänker så har faktiskt inget svar på det
Vad får du oftast komplimanger för? Ben, rumpa, öon och leende
Vad säger du för att imponera på någon? Jag försöker inte imponera på folk så ofta
Hur imponerar man på dig? Var dig själv och ha massa massa jättekonstig humor och gilla sport
Brukar du skratta för dig själv? Hela tiden
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Sorry forgot my computer, ill txt you tomorrow morning, x"
Var bor du? Kildare Town, Irland
Trivs du där: Vissa dagar
Äger du några converse: Inte ett endaste par
Sprit, cider, vin eller öl: Öl
Brukar du bli för full: Ja det händer väl lite då och då
Vad har du för mobiloperatör: Telia
Är du allergisk mot något: Gräs, katter, granar och björkar
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Börja skolan och klara den antar jag
Hur svarar du i mobilen: "Hallå"
Vem ringde du senast? Blomster
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hej då?
Antal timmar sömn inatt: 9
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Nästan jämt, men alltid till jobbet
När mår du bra: När jag är lycklig
När blev du fotad senast: I söndags.
Hur känner du dig nu: Trött.
Vanligaste färg på dina kläder: Grå eller svart.
Vad tycker du om fötter: Barnfötter kan jag leva med, resten är bara äckligt!
Vad saknar du: Svensk mat, Maria, familjen och kompisar
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag väl
Favoritdryck på morgonen: Te!
Rakar du benen: Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt elva
Är du blyg? Ja.
Sysslar du med någon idrott:  Inte för tillfället, eller ärligt talat så var det längesen
Vill du hellre ha mail än brev: Nej, brev är sötare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte
Har du spytt offentligt: Nån gång
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex, man måste ju veta..
Är du nöjd med ditt liv: Ibland
Är du bortskämd: Ja
Vad gör du i morgon: Jag har ingen aning,
Vad är det värsta du vet? Fötter och fiskar
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika
Vad behöver du just nu? Ett liv och ett jobb
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Alla som står för vad dom sagt ochgjort
Vad längtar du till? Sommaren och resten av livet
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad använder du för shampoo? Herbal Essences
Vad är det finaste du fått? Tant Lovisa, (min cykel)
En speciell dag du minns: Inte som jag kan komma på just nu
Hur gammal är du: 22
Tycker du om någon just nu: Ja
Om fem månader: Har jag nog börjat plugga eller så jobbar jag
Du samlar på: Irländska drickunderlägg från pubar
Gröna eller röda äppeln: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Maria, Elna eller Pappa
Gillar du golf: Usch nej
Vilken tid gick du upp idag: 9.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Nope .
Vad ska du göra ikväll: Kanske dricka öl
Är det okej att gråta: Klart
När grät du senast: I måndags om tårar i ögonen gills.
Laddar du ner musik och film från Internet: Det händer
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bli jätteglad?
Bär du glasögon eller linser: Näe, men jag vill ha glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beroende på om jag har varit ute kvällen innan
Har du piercing: En i naveln, 3 i ena örat 4 i det andra
Vill du gifta dig: Jag ville det förut men nu vette fan
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: Inte solarium men annars så
Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag nog
Gillar du att dansa: Ja!
Är du flygrädd: Bara för mittendelen, start och landning är kul
Hur vig är du: Ganska så
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Choklad
Tror du på ett liv efter döden: Ja.
Tycker du om sushi: Inte ens lite lite
Vad äter du helst när du ser på film: Choklad eller vindruvor
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej,
Har du tandläkarskräck: Nope
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag vill alltid sova så ingen av dessa stämmer.
Vilken ögonfärg har du: Blå/grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har jag säkert
Biter du på naglarna: Ibland
Röker du: Ja.
Hur ofta tränar/motionerar du: Inte alls,men nu ska jag börja tänkte jag
Senaste låt du hörde: Snowpatrol - Crack the shutters
Vad gör du på helgerna: Sover, umgås med Elna, reser lite, går ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0