Lockar!

Jag blir galen på dom jäkla lockarna som mitt hår bestämde sig för att få när jag klippte mig
Jag vet inte varför men så fort jag klipper en snygg frisyr så är den snygg i ungefär 5 timmarsen går allt åt skogen
Min nuvarnade frisyr (om den inte är plattad och sprayad) ser ut som en väldigt fönad, lockig, luftig och ful hockeyfrilla
Kanske inte riktigt men det är inte långt ifrån..

Jag är less, jag orkar inte platta håret konstant men utan plattången kan jag inte gå ut..

På lördag ska jag till Kilkenny jag längtar lite redan, ska bli skönt att åka bort och se något nytt..

Förresten Braveheart (världens bästa film) är ju inspelad här på Irland och jag har nu sett massor av ställena dom spelade in på, igår åkte jag på Braveheart Film Drive det ni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0