Inte Bra..

Faktiskt är det så, jag är inte så jävla bra på att blogga
Tråkiga inlägg (mest med humor bara jag själv förstår eller ingen humor alls)
Bloggar i princip aldrig eftersom jag får sån prestationsångest på att jag måste skriva så bra, intressant och allt sån, jag möter som aldrig upp mina egna krav..
Fast samtidigt är det rätt nice, sitta och skriva lite skit om nånting oviktigt
Jag gillart..

Idag är det fredag, jag ska jobba, jag är trött
Men
Imorgon ska jag till KIlkenny, det ser jag fram emot (sitter dom här orden ihop?)

Igår pratade jag med min mamma och hon hör och häpna tycker att jag ska bli distrikta
Jag?
Njaa det vette tusan, men ju mer jag läser om det desto intressantare verkar det ju
Ta in i tankarna kanske?
Nu står det iaf mella syrra och lärare, båda två känns sjukt lockande i dagsläget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0