Helg

Har haft en bra helg, en lugn helg
Fredag gick jag iofs på puben men det var lugnt, sitta och snacka dricka lite öl bara
Lördagen tillbringades i sängen, kollade på film åt godis och hade ont i  huvudet som för övrigt jag bestämde var en hjärntumör och inte baksmälla, är extremt hypokondriskt för er som inte vet det..

Söndag då tog vi åter igen vårat pick och pack och åkte till Glendaloach och måste ju erkänna det är bra mycket finare när man ser vad som är där. men spännande var det ju inte, lite träd, stenar och vatten och massa gräsoch några ruiner

Idag är det då måndag igen, vilket innebär jobb, jag är lite less nu, känns som om jag kan börja plugga imorgon inte om ett år.. Men men det är väl bara att gilla läget antar jag, jag har ju valt det själv så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0