Fredag

Jag har ju fördelen av att ha en kompis med bil här på Irland men ibland tvekar jag på om det är så jävla bra..
Dom mest knasga sakerna kan som bege sig in i våra huvuden, igår fick vi  för oss att en utflykt på kvällen skulle ju vara mysigt, sagt och gjort, vi gör en liten matsäck och åker till Glendaloach, ska vara väldigt vackert..
Men i sånna fall vet jag ingenting om det för det var SVART, vi kom dit kl 21 och då var det mörkt, vi vågade inte ens går ut ur bilen, vi körde alltså i en timme för att sitta på en svart parkering och äta matsäck inne i bilen som vi dessutom låste..
Vi har dessutom kommit fram till att Gud kan inte vara speciellt förtjust i någon av oss då det av någon anledning alltid regnar är vi ska göra nånting utomhus, fester blir tråkiga och dagar går helt fel..
Den där gud alltså, han är inte så hyvens som alla verkar tro..

Men det viktigaste av allt, idag är en bra dag
Jesper har fått jobb i Dublin!
Jag kan liksom få en kompis från Östersund i Dublin
Jag är bubblande glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0