Det har varit helg

Och jag har varit i Kilkenny, måste säga att det var inte helt det jag hade förväntat mig
Men kul var det ändå på sitt eget lilla vis
Säkert en mycket fin stad om man är så där kulturellt intresserad av gamla ruiner, kyrkor och slott vilket jag egentligen inte finner så där väldigt upphetsande
Hann med att se Carlow också eller i alla fall vägen till McDonalds och den var ju tjusig..

Idag hade jag en sån där dag när jag bara kände för att kasta in handuken och sätta mig på första bästa flyg hem
Hem till min pappa, systrar, bror och mina små monsterungar, jag saknar er allihopa
Men nu är allt som vanligt igen, jag trivs egentligen bra ju
Finns ingen direkt anledning att dra härifrån..

Idag har jag lyssnat på låten Galway Girl utan att gråta för första gången på ca 1 månad
Jag är lite stolt..

Dagen bästa låt är
Avenged Sevenfold - Afterlife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0