Tokigt

Det kan det bli ibland

Ifredags åkte ju jag och Elna in till Dublin för en kväll med lite öl och trevligt sällskap
Första hamnade vi på en pub med sjukt kul namn Isaccs Butt jag vet inte, men jag tyckte det var kul
Dålig humor kanske?
Sen skulle vi åka hem kl 00.30 det gick inge vidare med det
Busstationen var stängd, inga busshållplatser i närheten
Så vi fick helt enkelt stanna till kl 03.30 och jag måste säga Dublin är lite läskigt den tiden på dygnet
Bussresan hem var inte så mysig den heller¨
Och att försöka få en taxi i Newbridge var ju inte lätt det heller
Men hem kom vi och fick sova i exakt 5 timmar innan ungarna satte igång, wohoo



Näsringen försvann också, hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0