Så tokigt

Igår var en mindre bra dag, började iofs bra med snö
På Irland, kan ni hajja? Det gjorde inte jag mne glad blev jag men den där snön
den kom, den sågs och den försvann
Och ungarna blev istället plaskblöta av regn mitt i snöbollskriget
Vi försökte bygga pussel men det gick inte så bra eftersom att Emma envisades med att gömma minst 5 bitar
Och sen säga att hunden käkade upp dom

Sen gick det utför, bråk och skrik och allt jag gjorde var fel
Enligt alla, vilket resulterade i att jag blev sur och grinig
Hela dagen, jobbigt

På kvällen kom Mr.R, han gav mig en tröja
Som jag har velat ha i tre veckor så då blev jag i alla fall lite glad
Och nu idag kommer Elna, det blir bra
Snacka av sig lite, klaga på barn och vuxna utan att dom fattar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0