Halloween

Veckans jippo är nu här
Halloween, gud så jag inte har längtat
Ungarna har varit i extas hela veckan, allt har handlat om denna dag så får hoppas att dom inte blir besvikna
Själv så ska jag sitta hemma hos Elna glo på skräckfilm och bli så jävla rädd så att jag dör
Usch känns redan nu lite läskigt men ska bli kul och skönt också.

Hmm funderade på att klämma in Mr.R någongstans i helgens planer men det gick inte så bra så han får vänta
till nästa vecka nån gång.




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag förstår inte varför du måste ta avstånd från mig nu helt plötsligt
Hade det varit tvärtom hade du ju förväntat dig att jag hade stannat kvar
Väntat
Men du, du tar avstånd på en gång
Förlåt att jag försöker gå vidare då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0