Myshelg

Gårdagen blev nice satt hemma med liten syster åt popcorn och kollade lite på film
Idag ska vi ner på stan kolla runt lite sen gå ut och äta
Sen ikväll ska jag träffa Fia, ska bli trevligt att komma ut lite

Usch folket får ursäkta men jag orkar inte höra av mig till er
Tyvärr räknar jag inte ett sms i veckan eller ett gb varannan vecka som vänskap
Jag vill ha lite mer än så..

Bara för att jag är världens snällaste har jag köpt en Broder Daniel skiva till karln så han får lite ordning på musiken där borta, bäst för honom att han gillar det, han ska även få en skiva med Takidas bästa onödigt att köpa nya albumet eftersom det är deras absolut sämsta så då tar jag och gör ett eget istället..


Kommentarer
Postat av: Maria

kollade ni på nån rolig film igår ?? =)

2008-06-28 @ 14:10:53
URL: http://blooondiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0