Match Igen

Så nu har jag hämtat mig från besvikelsen i lördags
Nu är det kvällens match som gäller
Ryssland
Borde inte vara ett problem men bara för det så tror jag det blir kämpigt eller så går det hur bra som helst..

Och nu jäklar i min lilla låda är jag 22
Grattis till mig..
Synd att den där konstiga norrlänningen är i Oslo, hade varit bäst  att sitta med henne någonstans i kväll och kolla fotbollen och snacka skit i halvtid,
Is Bradh Liom Thú, M

Nu ska jag försöka hitta ett tårt recept så att jag kan göra tårta utan att behöva gå till affären men det lär ju inte gå eftersom vi har nada i skafferiet, blää blir nog ingen tårta idag..

Cluchin Johanna..


Slán


Kommentarer
Postat av: Norrlänningen

GULLE DU!



Fotibolli, tårta och öl ikväll hade varit klockrent.

Eller va fan tårta och öl, vad säger jag?

Usch!

Menade såklart sørlands chips och bira ju :-)

GRATTIS MIN GODIS!



Love Love Love.

2008-06-18 @ 17:09:25
URL: http://maaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0