Hurra!!

2-0
två jävla noll mot regerande Europa mästarna
Det är fan inte dåligt det
Och dra mig baklänes Zlatan som jag oftast spyr galla över gjorde en bra match och MÅL
Första målet på 3 år i landslagsdräkt

Men!
Jag tänker inte vara en sån som ändrar åsikt om en spelare så fort han/hon gör bra ifrån sig
Jag har alltid varit och kommer alltid vara skeptisk till Zlatan och tycka att han egentligen är en väldigt överskattad spelare och jag tycker svenska folket lägger för mycket press på en spelare som oftast inte presterar lika bra i blågult som i sitt klubblag, men jag tycker det är kul när han väl gör bra ifrån sig..

Nu
Ser vi fram emot nästa match, Spanien på lördag en match som jag tror vi förlorar men man vet aldrig med Sverige
Vi är ett land som det ör dumt att räkna bort förtidigt man vet aldrig vad vi kan hitta på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0