Hur vet man då?

Hur fasen vet man när man är tillsammans eller inte utan att behöva ta det där pinsamma samtalet som antingen slutar med att båda två hade helt olika uppfattningar om vars man står eller så slutar det med att båda vill samma sak men det funkar helt enkelt inte för ni har ingenting gemensamt..
Usch jag förstår mig själv när jag säger att jag fördrar att vara singel all den här jäkla soppan eller egentligen är det säkert skitlätt men jag fattar verkligen inte, men men det lär visa sig..

På onsdag är det så dags, Sverige
Vet inte ritkigt hur jag ska känna, känne rmig bara allmänt förvirrad
Och en del av mig undrar om jag verkligen kommer vilja åka tillbaka hit
Saknar familj något så extremt men kan säga ett jag inte känner samma sak förvännerna, har ju  inga att sakna, det har ju visat sig vilka som är verkliga vänner och vilka som egentligen inte bryr sig så jävla hårt..
Kul att den enda som verkar bry sig är hon som inte ens bor i samma land resten har jag i bästa fall hört av
ca 1 gång/vecka, så ursäkta om jag inte tycker ni fär hemma är världens bästa
För att rent utsagt ni SUGER
Men det ärskönt att veta för nu slipper jag ödsla tid och energi på er


Nu ska jag ringa en taxi och åka och äta frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0