Grekland - Sverige

Ikväll är det då äntligen dags, Sveriges första match och jag skulle så gärna vilja skriva att jag är nöjd med det Lagerbäck har valt för kvällen men herregud jag kan inte..
Jag är ett stort fan av Källström och Linderoth och är grymt besviken på att ingen utav dom finns med i kvällen startelva
Linderoth visst nyligen tillbaka efter skada men ändå han är i bra form
Men Källström då? Han har spelat sjuktbra sista tiden och gjort bra mycket bättre i från sig än Anders Svensson
Jag vill inte vara en sån som klagar och säger "Jag kunde gjort det bättre själv"
Men jag måste
För jag hade kunnat göra det bättre själv

Men!
Jag kommer säkert få bita mig i tungan för att Andersson och Svensson spelar grymt bra ikväll, iaf så hoppas ajg det jag vill inte ha rätt men jag tror jag har det..

Till Sist!
 Alexandersson är min stora favorit så jag håller tummarna för att han får göra mål ikväll eller åtminstone en bra match

Heja Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0