Vardag

Här ärdetsom vanligt förutom att ungarna har sommarlov så dom är hemma konstant rättskönt med tanke på att jag får två timmars sovmorgon då sen under dagen ärdom mest ute och leker med sina kompisar så ser dom knappt så hinner med all städning också, skit bra

Har börjat få kompis panik alla jag umgåtts med har åkt hem utom min MIrjam men hon är bara kvar i 9 dagar sen drar hon också, jag vette fasen hur jag ska överleva jag kommer ju vara mobbad efter det, eller iofs Romana och Barbara är här men jag har ju aldrig träffat dom utom på puben så vette tusan hur det ska gå..

Karln är min enda kompis och han är inte ens glad på mig just nu tydligen fårman inte säga att man är upptagen med att titta på färg som torkar när han ringer och man inte vill prata, då är man tydligen "very rude!"
Va fan förlåt då hur skulle jag kunna veta att du är känslig som en mensmonstrig 35 åring?

I morgon kommer den tattuering nummer 3
Jag är helt galet nervösoch ska dessutom åka in helt själv så kommer ju dö
Men det ska nog gå bra, ska försöka fråga min tattuerare om han kan ta en bild sen så läggs den upp imorgon
Nu ska jag tydligen ut och leka dansskola, wohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0