PACKA!

Herregud jag är så stressad så jag måste ta en paus om ett par timmar är det dags att sätta sig i bilen köra till Arlanda och sen sätta sig på flyget tillbaka till Irland, just nu är mina känslor precis överallt
Som vanligt
Väskan är som alltid proppad med saker och just denna dag är det skor, jag har med mig så mycket skor och kommer förmodligen inte använda hälften av dom, mycket nödvändigt jag vet =)

Usch jag känner mig konstig idag, lite ångest blandad på något vi, jag vet inte om jag vill
Eller jo klart jag vill, jag längtar ju faktiskt men jag har på något vis varit hemma så pass länge att jag har börjat vänja mig igen.. Med allt, mat familj och kompisar, både nya och gamla, känns tokigt att jag ska dra igen
Varför gör jag alltid så här? Packar väskan och drar, det kan ju inte vara hälsosamt för mig själv..
Tänk om det är därför jag blir all over the place ibland och inte vet vars jag ska göra av allting som jag känner..
Men herregud vad jag babblar nu måste jag genat gå och trycka ner ett par skor till i väskan, det kan ju vara så att jag känner för att använda dom nångång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0