Back again

Så nu sitter jag då åter här i mitt lila rum och stirrar i väggen..
Jag vet fortfarande inte vad jag ska känna, är rätt skönt att vara tillbaka men samtidigt så känns det fel
Mirjam kom förbi idag var trevligt även fast jag blev sur till slut men det löste sig det med

Har inte träffat karln ännu med tanke på att han återigen är oanträffbar vilket stör mig
Lite less på det här att han inte går att få tag på i flera dagar sen ringer han hela tiden och sen ingenting på flera dagar igen, jag vet att jag inte borde klaga men det tänker jag visst göra, bara för att jag kan

Imorgon är det Naas igen, ska bli kul
Har faktiskt längtat lite till det, sitta och snacka skit med tjejerna, inte helt fel
Och dricka en kall öl till det är ju bara perfekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0