Tomma Ord

Är precos vad jag tänker agna mig åt i dagens blogg
Säga saker som inte spelar någon större roll bara för att jag inte har något bättre för mig =)

Så därför tar vi och pratar om helgen som faktiskt var ritkigt rolig när den inte var tråkig =)
Fredagen spenderades hemma hos Maria där vi fixade och grejade och drack vin för att sedan dra ut på Cleo riktigt riktigt kul var det och som alltid med Maria blev det massa dans =)
Denna kväll ägde vi dansgolvet med Pontus, Tomas, Hans och lilla Jonas och Jonas var faktiskt skejtare och skulle ha uppvisning på lördagen och den lovade jag att gå på, hoppsan
För att lördagen bodde jag faktiskt i Maria säng och var helt galet bakis
Jag förstår inte att jag aldrig lär mig, bland massa vin och ännu mera öl gör mig inte glad dagen efter
Så jag gjorde verkligen nada igår förutom att se Melodifestivalen men det är ju inte annat än pinsamt

Hur fan tänker Sverige?
Patrik Isaksson och Eskobar två av Årets bästa bidrag åkte ut där och då
Istället skickar vi ett gäng i 1500 tals kläder med en man i shorts samt en liten rund sak i för en kyckling gul satinjacka med gud vet vad för annat krams på den men det räcker inte så för nää lilla Frida hade dessutom sina "baggyjeans" upp till naveln, vännen det heter baggy av en anledning!

Men hur som haver nu äta lite frukost sen ska jag gå ner på Marias jobb och agera sällskap åt lilla damen för idag ska hon faktiskt jobba ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0