Östersund

Så var man här igen då, ska så vara i liten över en vecka..
Har kul som fan träffar alla kompisar, festar och träffar massa folk
Kul med VM så det är nytt folk och inte alla gamla vanliga ute på krogen

Flytten till älskade Oslo närmar sig med stormsteg och jag blir bara mer och mer säker på att jag gör rätt som drar
Men samtidigt visst finns det något i mig som tvekar
Tänk vad jag kommer missa
Tänk på alla jag kommer sakna
Men det är faktiskt mitt liv och jag vill bo i Oslo iaf ett tag så jag vet
För man kan fan inte bli säker förrens man provar..

 Kikko, Melle, Emma, Jag = Alla Barnen


----------------------------------------------------
I´m Head Over Heels

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu har du chansen att vinna en hel design!
Kika in för mer info.
Lycka till.

2008-02-17 @ 15:25:23
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0