Luleå!

Bokat och klart
På torsdag kl 07.10 sätter jag mig på en buss som tar mig hela jävla vägen fram till Pärleporten
Eller iofs Arvidsjaur men Maria kommer vara där så det är nästan samma sak =)
Sen blir det ROADTRIP till Luleå och hem till Gumman för exakt 6 dagars Johanna&Maria liv
Så Varning alla känsliga Luleåbor ser ni oss, håll er undan för jag misstänker att det kommer bli ett enda stort kaos som vanligt när vi umgås =)

Men nu längtar jag så det bara springer i benen skulle kunna sätta mig på bussen nu nu nu!
För jag vill till min Maria och prata skit och bara vara som vi är mest alldeles alldeles knasiga

Annars har livet bestått av fest sen i torsdags massa kul har jag haft
Och i går hör och häpna träffade jag en norrman som tyckte att han skulle leta upp mig om 5 år när han var rik mäklare, lilla Aas-Björn GÖR DET! För är du lika söt om 5 år och jag har lyckats hålla mig singel tills dess så är det inte ens en tvekan, då kan vi gifta oss på en gång =)

Förstår inte varför folk tar illa upp när jag säger att jag inte vill ha deras nummer, det är ju inte meningen men är jag inte intresserad är det ju onödigt att ödsla energi på att knappa in 10 siffror i mobilen =)

image17

Senast jag besökte damen såg vi ut så här =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Pärleporten, haha..
Du är allt bra söt du stumperumpa!
Ska bli så jäkla underbart att ha dig här.
I övermorgon ses vi för 6 dagars galenskap.
I Love You!

2008-02-19 @ 02:14:42
URL: http://maaaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0