Ärlighet..

Har idag, för första gången på jag vet inte hur länge blivit beskylld för att inte vara ärlig och inte våga stå för mina åsikter, tankar och känslor
Vilket känns helt förjävligt för är det något jag gör så är det att stå för vad jag gör
Tycker inte det finns något pinsammare än folk som inte kan stå för sina egna åsikter

Och ganska skrattretande att nu personen som gett mig denna fina kommentar är Anonym
Undrar vem det är som inte vågar stå för vad dom säger
Och det som är roligare är ju att jag vet precis vem du är
vännen
Kom tillbaka när du är beredd att ta det med mig personligen
Och sluta ta konflikter via dator och sms det är patetiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0