Allmänt

Finns så mycket jag skulle vilja sätta mig ner och skriva
Men när jag väl kommer till datorn så är det som om en lite fågel kom och snodde alla tankarna jag hade i skallen och tjoff flög iväg och sen var dom borta..
Det är inte kul alls för jag blir som virrig av det hela sen är det inge kul att skriva en massa tomt tjafs.

Jag skulle iofs kunna berätta om veckan men finns inte mycket att säga
Har bott hos Lollo åkte hem
Fast i onsdags natt och nu menar jag verkligen natt
Så ringer Lollo och säger upp klä på dig vi kommer och hämtar dig nu
Vilket jag gjorde gick upp sminkade mig klädde på mig och höll mig vaken i exakt 15 min
Kl 02.00 ringer hon igen och säger att dom är utanför
Vilket jag inte är glad över eftersom att jag ville sova men tjii fick jag för det
Det var bara att pallra sig upp och sätta sig i bilen som gick till Sandviken
Hade fest sen somnade jag
Vaknade och hade noll koll på vars jag var
Sen ringde man halva telefonboken, att sätta sig på en buss där och då kändes inte som nånting jag hade lust att göra så fick man tag på Micke som faktiskt kom och hämtade, GULLE!
Sen hem höll mig vaken i kanske 1 timme sen var det bara tack och hej världen

Förstår inte varför jag inte lär mig säga nej till sånna här saker
Jag orkar ju inte egentligen
Värsta nörden ju vill bara sova inte festa men men
Vad gör man inte.. Fick ju dessutom någonting för det
Nämnligen delad vårdnad på Hunden, mycket bra, varannan helg
Känns bra stablit och vuxet =)

Hmm annars finns det inte mycket att säga just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0