Maria & Jag på Msn

Ja när jag och Maria snackar på msn kan det bli lite tokigt eller så kommer vi på smarta saker
Döm själva, allting började med en diskussion om mitt senaste blogg inlägg

Maria säger:

mytoman :;D


SaraJohannaWesterblom säger:

jamen värsta bästa idén ju


Maria säger:

haha .. har funderat på det jag


Maria säger:

med


SaraJohannaWesterblom säger:

jamen dåså =)


SaraJohannaWesterblom säger:

fast jag ska nog skaffa tidmaskin istället och komma tillbaka som blondinbella fast när vi var i den åldern


SaraJohannaWesterblom säger:

Hajja hur stor jag hade blivit


SaraJohannaWesterblom säger:

Feel free to blogga om mina idéea btw


Maria säger:

haha .. yeah., men å andra sidan .. hur kul är blondinbella


SaraJohannaWesterblom säger:

sant, men hur stor ärinte blondinbella? typ fjortisarnas svar på inte fan vet jag nån som lite äldre tycker om typ lasse berghagen


SaraJohannaWesterblom säger:

känn dig fri att spåna vidare på detta..


Maria säger:

hahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0