Dag 2

Jag är så jävla bra!!

Inga mackor till frukost bara yoghurt och flingor, ingen choklad och bara ett glas saft!
Jag är så stolt över mig själv, faktiskt =)
Och jag har värsta tålamodet idag, jag har inte blivit sur en enda gång även fast Emma är ett monster idag
hon gör verkligen allt för att reta mig, men jag står emot och är skit pedagogisk, HEJA MIG!!!

Regnet öser ner, man blir blöt bara av att titta ur nästan, har städat lekrummet i 2 timmar och nu på 10 minuter har emma lyckats stöka ner ALLTING, ingenting ligger där det ska, nu får jag bli sur så det så!!

Har världens största skavsår på båda hälarna och ena lilltån så jag kan inte ha skor eller strumpor, mina fötter fryser!!

Nu ska jag duscha, tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0